5 comments on “FIGYELEM! ORVHORGÁSZAT BALATONALMÁDIBAN!

  1. Visszajelzés: FIGYELEM! Orvhorgászat Balatonalmádiban! | Horgászat

  2. Sajnálattal közlöm a felhívás feladójával Balázzsal,hogy fogalma sincs ezek szerint,ki tekínthető rabsicnak és kamura küldte ki több esetben a rendörséget és a halöröket.Szerintem a jövöben jobban értelmezd Balázs a rabsic fogalmát és akkor a rendörök drága idejét nem fogod pazarolni valoságot nem fedő bejelentésekre.Az Almádi molon aki horgászott,minden szabályt betartott és nem rabsic.Fogalmad nincs szerintem a fogalomrol és előbb gondolkozz aztán tegyél valotlan bejelentést,amit az ellenőrzések sokasága is bizonyított.Nem csodálkozok,hogy halörnek sem feleltél meg.Ezek után ne is jelentkezz annak,ha a szabályokkal sem vagy tisztában.
    Egy álltalad rabsicnak vélt horgász és társai üdvözölnek a molorol

  3. Csak hozzá szeretném tenni akik mindezt a bejelentést tették élvezettel balinoznak tilalom alatt egész hétvégén,Almádiban és ott ahol ívnak a balinok.és még képeket is csináltak magukrol.Szálljanak végre magukba és azok lépjenek az antirapsic közösségbe akik arra érdemesek és ne magyar modra jelentgessenek fel bárkit.

  4. Sziasztok!Az elmúlt 3 napot a Balatonnál töltöttem családommal.Szombat délután nagyszerü élmény volt ,mikor megálltam a fenyvesi csatorna hídján.Rengeteg 1-2-3-4 kilós balin úszott a kb 50-60 centis vízben-természetesen ívás céljából.Egy órát néztem őket.Elszomorító látvány volt vasárnap,amikor újra arra mentem.10-15 fazon gereblyézet(3-4, 10-12 éves kisfiúval 😦 )Nem volt sok lehetőségem,csak a kocsiból kiabáltam,de így is 4-5.-ik alkalomnál már a sínek melletti kövekkel dobáltak.Sajnos láttam,hogy “fogtak” és kitudja mennyit…Jó lenne egy gyorsreagálású telefonszám!!!
    csőőőőőőő

  5. Sziasztok!!Ahogy olvasom a hozzászólásaitokat bennem is felmerülnek ilyen érzések,mert 2 halas tavam van,és mind a kettőben voltak halak.Egyszercsak észrevettem , hogy fogynak a halak,kisebb a fogási esély.A rá következő hétre alloptak 2 horgászbotomat is:(,később (kb.4hónappal)a Kutas csatornán sétált egy gyerek és észrevettem hogy gerebjézik.Közelebb mentem és láttam hogy az én horgászbotomat tartja a kazében….:@.Erre nagyon beidegesedtem és mondtam neki hogy várjon egy kicsit míg lehívom édesapámat, hogy lássa valóban az én botom-e?(közben én már tudtam hogy igen).Agyrek azt mondta hogy siet pedig mielőtt nem elegyedtem szóba vele nyugodtan sétálgatott a parton.erre gyors sétávan megindult…épp hogy nem futott.Ahogy felértem elmondtam édesapámnak a történteket, és egyből autóba száltunk hogy elkapjuk a tettest.Sikerült is.Mikor lejebba csatornán megálltuk,én gyorsan a meder széléhez szaladtam és lefeküdtem.Kidugtam a fejem és mit látok???A gyerek gyugodtan gereblyézik és fütyörészik.Ekkor lerohantuk és visszavettük tőle a botot,és megkérdeztük azt is hogy honnan van.Azt monddtam hogy az unokatestvérétől kapta…_NO COMMENT_-.-“-.-“.Félt hogy feljelentjük úgyhogy mielőbb továbbállt.
    ELLENE VAGYOK BÁRMINEMŰ OLYAN HALÁSZTNAK,AMELY A HAL MARADANDÓ KÁROSODÁSÁT KÉPEZHETI——>UTÁLLOM A RABSICOKAT!!!!!!!!!

Szólj hozzá Te is!

