24 comments on “Orvhalászok akadtak a rendőrök horgára Szolnokon!

  1. Tennünk kell az ilyen emberek ellen mert így sincs túl sok hal vizeinkben, de ha ez így folytatódik akkor az csak rontani tud a helyzeten. Nem egy halfaj fog kipusztulni az ilyen emberek miatt!
    Nem tudom miért kell ez. Én is szeretem a halhúst mert rettentő egészséges és fontos ásványi anyagokat tartalmaz(emellett finom is) de legalább van bennem annyi, hogy kifizetem az engedélyt és szabályosan horgászom!

  2. Sajnálatos,és hála istennek ritka eset!10 évente van egy ,kettő.Elfogadható veszteség a szakmában.A Tiszai rapsic társadalom 10%-ot ajánl föl a karácsonyi fogásokból a családok részére.

  3. mocskos tetvek vagytok dolgozni kellene, nem vagytok különbek a cigányoktól, bár lehet azok vagytok.

    hogy a műanyag lakat rohadna az összestekre!

  4. Frankiel.Nem vagyunk cigányok ,bár te azoknál is rosszabb vagy!Dolgozunk ,ez is munka!Fizikálisan és szellemileg is!!!Mert azt a halat nem olyan könnyű megfogni te kis naiv fasz!Ja mellesleg már ledolgoztam32 évet!Te mennyit kis köcsög???

    • Talán majd előbb, vagy utóbb, de egyre többen végzik így:

      Öt csukáért öt nap elzárás

      Öt nap elzárásra ítélte a Szentesi Városi Bíróság azt a két szentesi férfit, akiket még szeptember végén orvhalászás közben kaptak el a rendőrök a Tisza árterében, miközben öt csukát fogtak ki engedély nélkül. A két férfi öt darab 30-35 centis, méreten aluli csukát fogott ki. A rendőrség tulajdon elleni szabálysértés miatt indítottak ellenük eljárást – tájékoztatta a Független Hírügynökséget Szenti Szabolcs, a Csongrád Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője. Az ügyet a bíróság hétfőn tárgyalta és az öt nap elzárás mellett a horgászásnál használt húszezer forint értékű horgászfelszerelést is elkobozta.

      Forrás: Borsod Online

  5. “kedves” rapsic(tisza)
    a mai napon feljelentést tettem ellened a rendőrségen. az ip címed alapján megtalálnak, kifigyelnek és pillanatok alatt szét lesz rúgva a segged kis “barátom”. nem fogsz nyugodtan aludni azt garantálom!
    majd a sitten köcsögözhetsz eleget 😀

  6. Kedves hohohó.Hahaha!Mi a vád ellenem?Hogy leírtam a véleményem?Jogállamban vagyunk “barátom”.ja hogy más az álláspontunk !Sajnálom.Az ip nem valós!Tudod ilyet is lehet!Azt hitted hülye vagyok?Jó keresgélést !Én meg ezt garantálom!Hülyeúr.

  7. rasic míí? már a “becses” foglalkozásod sem tudod leírni.
    reszket a kezed?
    nem hittem. tudom, hogy hülye vagy. normális ember nem csinál ilyet.
    fosol mi? 😀
    tüzelheted a hálót mikkamakka. úgy is le fogsz bukni. rajtad a világ szeme.
    😀

  8. Látom nem érted te tanulatlan ökör,leírom!Tudod van már sok helyen free wifi pl benzinkutak,kávézók stb.Felmegyek mint most beírok egy kreált e-mail címet és irogatok pl a benzinkút ip-jéről!Mikka makka na most találj meg.Nem gondoltam hogy valóban ilyen hülye vagy de nem is csodálkozom már rajta!Bocs a rasicért siettem.

  9. kezdődik a szánalmas magyarázkodás.
    majd a “tisztelt bíróság” kezdetűvel is kezdj el azért a két ünnep között foglalkozni. szükséged lesz rá.
    hidd el, olyan jót szórakozom rajtad, hogy el sem hiszed 🙂

  10. A naivitásod szánalmas,meg úgy az egész irományod.hogy ki kin szórakozik az sztem nem kérdés!

  11. 2x ugyan arról nyomtad, hogy beleszóljak, meg a szolgáltatód is ugyan az, de nem ez a lényeg! Ha lopni jársz az bűn! Édesanyád nem mondta? Vedd meg az engedélyt és halássz legálisan, vagy vegyél horgászengedélyt, mert eljön az idő amikor már nem úszod meg, hanem becsuknak, mint a napi példa is mutatja. Gondolom majd akkor ott a családra fogsz hivatkozni. Megélhetési bűnöző nincs mert te ezt nem megeszed hanem eladod jó pénzért. De majd ha a gyereked horgászni akar nem lesz mit kifogni neki. A másik, hogy szerintem, mivel nem vagy hülye gyerek a rabsickodáshoz sincs sok közöd, mert ők még azt sem tudják mi az IP. Simplán abba kategóriába tartozol akik mindig beszólnak a neten..

  12. Na de akkor miért is jelentenek fel?Mint már mondtam az ip nem az enyém,meg a email cím sem!

  13. Antirbsic,holnap egy másik kreált emailcímről írok,meg egy másik free wifi hozzáférésről csak hogy a teóriád megvétózzam.Abban igazad van hogy nem vok rabsic,de a véleményem leírása után sértegettek!Persze hogy én is hasonló jókivánságokat írtam a kollégáknak.Nem vagyunk egyformák,az hogy nem egyezik az álláspontunk az még nem jogosít senkit fel arra hogy le cigányozza a másikat!Pláne akkor ha nem vagyok az!Szerintem!Szerinted?Az első írásomal senki anyukáját nem emlegettem,nem cigányoztam le a másikat ellentétben a magukat fedhetetlennek,igazságosztónak képzelt emberekkel!Amit leírtam az az én egyéni véleményem,amit NEM bűn leírni!

  14. Na végre!Mivel te közzétettél egy E-MAIL címet ami jelen esetben nem sajátom,hanem egy ismerősömé,a Magyar törvények alapján személyes adatok engedély nélküli közzététele(személyes adatokkal való visszaélés)!Ami jogellenes bűncselekmény!Mivel az általános szerződési feltételek pontba foglalják a regisztrált,vagy személyes adatokat használt felhasználók adatvédelmét!Tehát a felhasználó ebben az esetben elfogadja hogy az ő ip,e-mail címét látjátok.Te mint szolgáltató(vagy tulaj)elfogadja hogy bár látja a személyes adatokat,de azt hozzájárulás nélkül garantálja hogy nem teszi közzé!Mert a rabsickodáson kívűl EZ IS BŰNCSELEKMÉNY!!!A közzétett ip,e.mail cím(ek) tulajdonosai meg fogják lépni a megfelelő jogi lépéseket az ügyben jogi képviselőn keresztül!További szép napot tisztelt antirabsic úr!

  15. Na de akkor miért is jelentenek fel?Mint már mondtam az ip nem az enyém,meg a email cím sem! ÉN IS EZT KÉRDEZEM?

    Az oldalon regisztráció nélkül lehet hozzászólni, te adod meg a neved és email címed, ha másét használod a tulajt sajnálom. Nincsenek Általános szerződési feltételek ahogy írod. Szóval miről beszélünk? Remélem sok pénzed van ügyvédre, mert feleslegesen fogod kifizetni azt sok pénzt, hiszen te írod hogy máséról írsz és használod, hogy lehet akkor őt megsérteni bármivel is? Talán ha jobban utána járnál a dolgoknak, mielőtt hüleségeket írsz és vagdalkozol! A felajánlásodra kiváncsiak vagyunk!

    Idézlek:”Sajnálatos,és hála istennek ritka eset!10 évente van egy ,kettő.Elfogadható veszteség a szakmában.A Tiszai rapsic társadalom 10%-ot ajánl föl a karácsonyi fogásokból a családok részére.”

    Mint korábban írtam remélem nem ebből élsz, és van rendes munkahelyed, jövedelmed amiből fenntartod magadat. Végül a Be. 190.§.(1) bekezdés a. pontja alapján az eljárást megszüntetem, mert a cselekmény nem bűncselekmény.

    U.i.: Menj vegyél ajándékot a családnak a karácsonyra, az jobb elfoglaltság hidd el!

  16. Sajnos mivel nem a témához szólsz hozzá, így nem fog megjelenni amit írtál, nem azért mert megijedtem, hanem mert tényleg az a kategória vagy aki örökké beszól a neten. Az ilyenek miatt nem lehet máshol sem normálisan fórumozni. Ide jössz, anyázol, majd meg vagy sértődve, csodálkozol? Még mindig a haverod email címéről nyomod, nem tudom , hogy ez akkor minek minősül. Írod, hogy a bátyád meg a jogi képviselőd biztos ez lesz majd a csúcs pere. De legjobban az a cukros dolog érdekel, hogy a felzaklatott barátodnak felment a cukra, nos ingyenes email szolgáltatónál fake adatokkal létrehozott email-l-ez a személyes adat?-, mindig más IP-ről nyomuló ember ( hangoztatva hogy őt nem lehet megfogni e miatt) nem tudom mit erőlködik. A fake IP cím tulajdonosok is megteszik a jogi lépéseket? Wifiről nyomod ahogy írod, nincs miről beszélni.. Mondom menj és vásárolgass, mi addig próbálunk valami hasznosat is tenni az ügy érdekében, amiről az oldal szól. A wordpress nem magyar bejegyzésű mint ahogy írod, de te ebben is képben vagy..:))))

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.