9 comments on “AntiRabsic bejelentő helyek!

  1. Szevasztok! A Körös vidékéről megérkeztek az elérési információk! Köszönjük, reméljük, hogy minél kevesebbszer kell használni ezeket a telefonszámokat! Halőröknek sok sikert és kitartást kívánunk!

  2. Szevasztok. Örömmel értesültem az antirabsic klub alakulásáról. Sajnálattal vettem tudomásul, hogy a Tisza-tónál nincs bejelentési lehetőség, pedig nagy szükség lenne rá. Sajnos már nemzeti sporttá vált. Tiszanána-dinnyésháti szakaszrol tonnaszám hordják el a halat a gereblyések éjszakánként. Jó lenne ezt megszüntetni.

  3. Hello! Olyanokat teszünk ki amit beküldenek vagy megadnak, helyi halőrökével nem vagyunk tisztában, de adott esetben a rendőrség értesítése is egy alternatíva. Ha tudsz telefonszámot küld el nekünk és feltesszük!!

  4. Szia!

    Szeretném felvenni veled a kapcsolatot! Keress meg a hxxp://horgasz.biz/kapcsolat/ oldalon!

    Köszönöm
    Horgász.biz

  5. szevasztok nagyon örülök hogy a szomszéd országban létrejött egy ilyen mozgalom.én Szlovákiabol vagyok nálunk is megy az orvhalaszat sajnos.ahogy tudjuk mi is próbájuk megfékezni kisebb nagyobb sikerrel.szuper a logótok.az én csapatom is fogja viselni a versenyeken mi így fogunk titeket népszerűsíteni hajra.

    • Sziasztok szomszédok! 🙂

      Kovács peti vagyok a Budapesti akciócsoport vezetője és szeretnék kérni tőletek elérhetőséget ha lehet hogy feltudjuk venni veletek a kapcsolatot!
      Email: vadasz115@gmail.com vagy skype: vadasz156

      köszönettel
      peti

Szólj hozzá Te is!

