3 comments on “Követendő példa!

  1. Valamikor nagyon régen én is fogtam egy bőven rekordlistás 11kg.meghaladó balatoni fogast /Trófea a Nemzeti színház üdülőbe volt nagyon sokáig/ A húsa nem volt jó a mai napig sajnálom hogy nem engedtem vissza! Azóta nagyot nem fogtam, okuljatok, a nagy hal már nem tepsibe való! Üdvözlök minden jóérzésű pecást és kívánom éljék át a nagy hal fogásának élményét és az utána történő kegyelem gyakorlást!!!
    ( nem vagyok szent és konyhára elviszem a halat de csak amennyi kell!
    Nem vita indítónak szántam az írásomat, nem is reagálok válaszra csak szerény véleményemnek adtam hangot és elnézést ha OFF lene az oldalonT

  2. Más is szereti a halt és ugye egészséges is, csak a határt kell meghúzni valahol és nem a hűtőt feltölteni feleslegesen. Én ezt vallom, és a kapitális halakat meg visszaengedni szó nélkül, mert ők a jövő záloga.

Szólj hozzá Te is!

