6 comments on “Gyékényes másik arca! Update!

  1. Nem tisztem védeni a bojlisok táborát, de a becsületes bojlis fertőtleníti és visszaengedi a halat. Ellenben mások…..
    Azt pedig, hogy horgászhatnak e és hány bottal az egyesület hatáskörébe tartozik. Sajnos ez nem derült ki az írásból.

  2. Pótoltam a hiányosságot! Természetesen nem a bojlisok ellen vagyok! Nekik ezt megengedik fű alatt, a többi helyi horgásznak meg nem. A 4! bot mellett volt azért még egy 5! is berakva hátha jön valami! de még nem i ez lenne a komoly gond, ami nem tetszik a helyieknek, hanem az hogy több hal eltűnt a tóból és nem a tepsibe ment..

  3. Nagyon örülök neki hogy másokat is érdekel ez a téma.Én is mind helyi horgász szeretnék ez ügyben tenni valamit .Elkezdtem a gyékényesi egyesület fórumán ezt a témát ,felhivni a figyelmet.
    Kifogások voltak hogy régi irásokat hoztam fel példának.
    Úgy csinálnak mitha mai napig nem a viz kifosztása zajlana.Lehet hallani sportásaktól hogy megy a zúgolódás de a vezetőség homokba dugja a fejét.
    Lassan el kell felejteni a nagy mondást hogy A HÚSZ KILÓN FELÜLI PONTYOK HAZÁJA Gyékényes.
    Nagyon örülnék ha ezen a helyzeten tudnánk változtani.
    Üdv: peltastis

  4. Nagyon örülök ennek a honlapnak, hogy nem csak a jót és a szépet mondja el a Gyékényesi tóról hanem a rosszat is! Sajnos tapasztalataim alapján erre dől a mérleg.
    Jómagam is próbálkoztam a horgászegyesület fórumába közzétenni problémámat, valamiféle megoldást , változást vártam tőle. A jó szándék vezérelt, levelem nem volt mocskolódó, mások számára sértő, ezért sem értettem miért törölték szinte azonnal a fórumból! Igaz a mondani valóm a vezetőségre , az ellenőrökre nézve nem hízelgő!
    Az ellenőrzést , vagy inkább annak hiányát énis tapasztaltam! Az ellenőrök egymást nem ellenőrzik! Egymás között a felosztott területeken „dolgozva” saját anyagi érdeküket szemelőtt tartva tevékenykednek , mindezt az egyesület , és a becsületes horgászok kárára! Nem értem ezek az emberek mért vannak még mindig itt!
    Doni

Szólj hozzá Te is!

